Translate

torsdag 28 augusti 2014

Rehab 6

Idag var sjätte dagen på min MS-rehab.  Det började med yoga med sjukgymnasten Malin.  Åh herregud vad stel jag var.  Fruktansvärt jobbigt.  Fattar inte att det ska vara så svårt att andas samtidigt som jag gör en speciell rörelse.

Sedan var det träning med samma Malin. Jag blev svettig så jag är nöjd.

Under nästa pass var det fritt  valt arbete och det blev stretchning och en kvart i massagefåtöljen och det var VÄLDIGT behagligt.

Avslutningsvis var det avspänning med Monkan och det var verkligen avspänning för jag somnade och vaknade av att jag snarkade.  ;)

Fast dagen var inte slut där för efter lunch träffade jag MS-teamets egen doktor.  

Sen gick jag en långpromenad bland annat över Årstabron. Jag gick från Trekantsvägen till Ringvägen.  Väldigt skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar