Translate

söndag 1 februari 2015

Här kommer ytterligare några bilder från i torsdags

Lena tog en massa bilder under torsdagens "blåsning" och överraskningsfest då jag skulle ut på after work med admingruppen på en krog på Södermalm men först skulle vi hem till Lenas mans Christers chef. För där skulle Christer finnas och han behövde bilen. I hissen upp fattade jag fortfarande inte att det var en cup. Det fattade jag knappt när Bettan öppnade dörren och Dante kom springande. Det var inte förrän jag såg alla mina kolleger som bitarna föll på plats.



I hissen upp till "Christers chef".

Skumpa hemma hos Bettan

Vid det här laget började jag fatta att  jag var i centrum. Dante var också i centru, :)

Efter skumpan hos Bettan bar det av till  Långbro värdshus..

Trodde väl aldrig att jag skulle hamna här.

Fina arbetskamrater: Ewa. Lill-Lill och Helena

Jag fick välja fritt. Svårt att välja.

Trevligt bordssällskap: Jeanette och Arja

Li-Mari åt rådjurswallenbergare

Det gäller att dokumentera allt.

Stort tack till Lill-Lill, Ewa. Bettan, Jeanette, Arja, Lena, Li-Mari och Helena. Jag hade så roligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar