Translate

söndag 27 juli 2014

I Roslagens famn...

Sent i eftermiddags kom jag hem från en fantastisk tvådagars vistelse i Roslagen hos goda vänner. Det har verkligen känts som om Rotholmaviken och Singöfjärden varit en del av något slags jordiskt paradis - ialla fall i Roslagen. Det har varit så vackert. Jag har ätit så gott och jag har känt mig så avstressad.  Tack för att jag fick vara här.


Här togs årets första dopp 
Hade trevligt sällskap av dessa fyra :)

Chilla lide - Tare  launa


Lägga till vid Malören a.k.a. "Bromsön"

Se där ett bildbevis på att jag faktiskt badade

Hamburgare med god dressing

Gudruns lammkorv som är inlindad i sallad. GOTT! 
Delfin i sikte

"Solen sjunker i sjön till ro och svalan landar i murat bo."

Oerhört vaken besättning

Brum, brum...

Bilderna kan inte göra verkligheten rättvisa

Jag säger det igen - detta är en paradisplats

Roslagsland
Lördagslunch




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar