Translate

lördag 8 november 2014

Tvätt, fatigue, Så mycket bättre och lax

Det har varit en konstig dag.  Jag vaknade klockan 10 och klockan 11 skulle jag tvätta så jag vågade inte somna om.  Även om jag hade behövt det. Men jag tog tyvärr igen det varenda gång jag kom upp från tvättstugan. Jag sov en halvtimma eller trekvart. Och när tvätten var klar och torr sov jag 2,5 timmar. Vaknade lagom till Postkodmiljonären. Drömde dessutom mardrömmar. 

Det är inte kul. Jag avskyr tröttheten som har med min ms att göra. Jag vet att jag egentligen inte behöver känna mig lat.  Men det  gör man ju i alla fall för vem vill sova bort en 4-5 timmar av lördagen?

Sedan var det Så mycket bättre med Kajsa Grytt och det var mycket bättre än förväntat så jag är nöjd. 

Jag hade egentligen ingen lust att laga mat idag.  Hade tänkt att göra fisksoppa, men då hade jag behövt gå till affären, men det orkade jag inte är jag vaknade 19.20.  Så det blev lax i folie med fänkål,tomater, grönkål, sötpotatis,  dill, lime och smör. Till det åt jag lime- och dillkräm.

Dekorationspiff: dill och fänkålsdill. 

Jag vill inte vara så här "slö", men det blev gott i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar