Translate

torsdag 18 juni 2015

Bloggen fyller ett år

Idag fyller min blogg ett år. När jag startade bloggen trodde jag aldrig att den skulle spela en sådan stor roll i min MS-rehabilitering. Det har varit nyttigt att skriva ned och dela med sig av sjukdomens olika sidor och berätta om de erfarenheter som rehaben gett.

I och med bloggen kan jag inte längre gömma mig bakom livslögnen om att jag bara har "en släng av MS". Alla som läser bloggen - inklusive jag själv - vet vad jag har att förhålla mig till och att jag måste arbeta med min sjukdom.

Jag vet inte hur länge jag kommer att fortsätta att blogga.  Jag ser ingen anledning att sluta.  Det är liksom bra för själen att skriva. 

Stort tack till er som varit inne och läst de 338 inläggen. Det har ni gjort 13751 gånger om nu statistiken stämmer.  Populärast var inlägget om min medicin som sågs av 391 personer. 

Ett extra tack till Christian L som var den som "krävde" att jag skulle börja blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar