Translate

fredag 3 oktober 2014

Dagen i ord och bild

Det har varit ganska jobbig dag. Väldigt händelserik och förmiddagen gick i ett resande tempo. På fyra timmar hann jag städa toaletten. Det behövdes liksom.  Någon hade glömt bort att spola för två veckor före resan till lasarettet. Skit också...

Sedan hann jag med Handelsbanken, köpa ljung till kyrkogården, köpa kläder på Björnes Outlet som hade utförsäljning :'(  (hjälp var ska jag köpa kläder nu?), plantera ljungen, beställa juldekoration på kyrkogårdsexpeditionen sedan var det dags att ta bussen till Knäred.

Moster var vaken när jag kom till Smedjebacken och hon blev glad när hon såg mig.  Men bältrosen gjorde att hon hade ont och var så trött. Jag åker dit imorgon igen.

Ikväll hat jag inte orkat något annat än att kolla Idol.  Återigen var tjejerna bäst, men jag är rädd för att återigen blir det en tjej som åker. Precis som alltid :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar