Translate

onsdag 15 oktober 2014

Jag glömde byxorna

Idag var jag tillbaka Rehabstation-Liljeholmen för att träna. Det kändes lite konstigt att komma in och se en massa människor som jag inte kände igen. Jag var inte med hela eftermiddagen men kom lagom till Malins yoga.  Det var faktiskt några nya rörelser som jag aldrig gjort tidigare.

Jag hade glömt träningsbyxor så jag fick göra yogan i jeans men det funkade. Hade ganska mycket töj i jeansen annars hade de säkert spruckit. Hade även glömt  vattenflaska. 

Efter träningen körde jag mina personliga övningar och pratade massor med två nya manliga bekantskaper.  Det var bara vi som var kvar.  De var trevliga om än bajrare. ;)

Jag gick en promenad efteråt längs Trekanten och Vinterviken. Det var skönt och vackert. 

Träningsbyxor och vattenflaska ligger i träningsväskan så att jag kan träna för fullt på fredag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar