Translate

måndag 13 oktober 2014

Måndag utan rehab men inte utan rehab-vänner

Detta var första måndagen på åtta veckor som jag inte hade någon rehab.  Det kändes väldigt konstigt.  Jag saknade speciellt pulspasset.

Fast allra mest saknade jag mina nya vänner <3.  Men eftersom de som går Steg 2 hade sitt sista pass idag kunde jag käka lunch med två av dem på Trekantens servicehus.  Enda skillnaden var att det idag kostade mig 68 pengar.  Men det var det värt för jag fick ju träffa  två av mina nya vänner. 

Dagen var lite speciell eftersom det var första riktiga dagen på min halvtids sjukskrivningen. Eftersom jag började kl 8 och sedan hade konferens behövde jag ta en rejäl lunchpaus så att jag skulle orka med. Det gjorde jag, men det var svårt.  Jag gick en promenad och besökte  Liljeholmens centrum.

Jag gick till sportaffären som har haft total utförsäljning med upp till 90 procents rabatt i en och halv månad för att kolla om de hade några träningsbyxor och jag var på väg att köpa ett par för 199 sen upptäckte jag ett par skor som jag ville ha.  499 kronor för ett par Björn Borgkängor som kostat 1 199. 700 spänn i ren förtjänst.  Eller  i ren förlust om man betänker att jag inte har tänkt att köpa kängor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar