Translate

tisdag 9 september 2014

Rehab 11

Det har varit ytterligare en helt fantastisk dag på Rehabstation-Liljeholmen.
Vi skulle egentligen ha haft BK, alltså basal kroppskännedom, men sjukgymnast Malin var sjuk så kollegan Pernilla tog över och då blev det massage.
Detta var ju helt fantastiskt.  Jag jobbade med två andra karlar och deras fingrar gjorde mig varm så jag blev alldeles svettig.  Och det var väl vad de båda andra också tyckte när de fått massage. 
Därefter träffade jag arbetsterapet  Kicki och fick svaren på screeningen för två veckor sedan.  Det mesta var bra, men vissa grejer var låga.  Det är lite jobbigt att tänka min kognitiva förmåga är sämre. Men det handlar kanske om att jag gör av med  en massa energi på idiotsaker, som att gå ned för en trappa.
Efter fikat var det föreläsning med föreståndare Lena om stress.  Även det här var bra.  Allt är bra. 
Quigongpass efter det. Jag blir allt bättre på att röra mig och andas samtidigt och Monkan är en klippa.  :)
Sedan kom dagens bästa pass-lunch med mina vänner.  Fyra av oss satt kvar i 1,5 timmar.  Det är ett bra gäng :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar