Translate

torsdag 4 september 2014

Rehab-pass 9

Jag var snuvig och varm när jag åkte till dagens rehab-pass. Ett tag funderade jag på att ställa in men det är så givande att vara med då jag vill inte missa något. 

Dagen började med att prata med kurator Stephen.  Det ger så mycket och det går inte att gömma sig. 

Därefter var det träning med sjukgymnast Pernilla. Jag var tvungen att ta det lite lugnt eftersom jag var förkyld.  Men jag blev ändå svettig.

Efter fikat var det egen vald träning  jag fortsatte köra balans och det gick faktiskt sådär.  Kanske var balansen sämre på grund av sjukdomen. Jäkla ms!

Veckans sista pass var avspänning med Monkan.  Jag somnade nog till ett par gånger.  Vet inte om någon hörde mig snarka :)

Sen var det dags för lunch på Trekantens servicehus.  Gott som vanligt och många go'a möten. Jag gillar verkligen mina nya kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar