Translate

torsdag 11 september 2014

Rehab 12

Det är helt otroligt. Idag har vi kommit halvvägs i rehabiliteringen. Jag vill inte att det ska ta slut. Jag är så nöjd med den här tiden. 
 
Idag på rehaben var det väldigt mycket prat för min del, fast vi började med yoga med sjukgymnasten Malin.  Det är skrämmande att tänka på hur man ser ut när man utför sina yoga moves. Jag tror att det finns många döda personer som är rörligare än vad jag är
 
Därefter var det kuratorsamtal med Stephen.  Jag fick en chans att hata mig själv lite mer men samtidigt blev mitt hat ifrågasatt Och det är bra. 
 
Sen var det fika och därefter gruppsamtal om energitjuvar och energikällor.  Min största energikälla just nu är rehabstation Liljeholmen.  Och största tjuven är jag själv.
 
Sist var det samtal med min sjukgymnast Pernilla.  Allting är rätt just nu
Passet avslutades med 1,5 timmars lunch med underbara nya vänner. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar