Translate

torsdag 29 januari 2015

En bra dag med flera gamla vänner

Idag har jag fått en försmak av hur det är att fylla 50. Johan P och Jocke bjöd mig på restaurang och en helt fantastisk matupplevelse.

Först en öl på Belgobaren eller två om man ska vara petig.  Sedan promenad i snålblåsten till Gamla stan och 19 glas - bar & matsal.  Jag hade verkligen ingen aning om vart vi skulle gå.

En trevlig belgisk veteöl.


Maten var fantastisk.  Vällagad och välkomponerad  och till det fantastiska drycker.

Jag har mått som en prins hela kvällen. Dessutom har det skrattats  så jag blivit rent svettig.



Redan innan jag träffade Johan och Jocke hade onsdagen varit en överraskande angenäm dag.

Så är det så här det är att fylla 50, så vill jag fylla 50 varje dag. Tack för en fantastisk dag

.

Bröd med jungfrusmör, vad det är vet jag inte riktigt. Men gott var det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar